reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Musil

Tomáš Musil

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Technokrat. Techokracia- myšlienkový smer, ktorý sa snaží o organizáciu spoločnosti na základe technického myslenia a zákonov techniky. Záľuby: veda, technika, história, príroda, turistika, plávanie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Zvyšovanie minimálnej mzdy- plánovane, koordinovane a v rámci medzinárodnej spolupráce.

Tomáš Musil

Politika Zvyšovanie minimálnej mzdy- plánovane, koordinovane a v rámci medzinárodnej spolupráce.

Minimálna mzda sa dá sa použiť na postupné rozbehnutie ekonomiky, a to najmä v chudobnejších oblastiach. Problémom je, že sa využíva nevhodne. Zvyšuje sa nepravidelne, skokovo a nekoordinovane. Som presvedčený o tom, že koordinovanou aplikáciou tohto a ďalších opatrení dosiahneme stav, kedy sa každému oplatí pracovať a za svoju prácu bude dostatočne ohodnotený.

  • 29. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Odpoveď na list prezidentovi

Tomáš Musil

Politika Odpoveď na list prezidentovi

Dnes som dostal odpoveď z Kancelárie prezidenta Slovenskej republiky ohľadom listu, ktorý som pánovi prezidentovi pred časom napísal. Keďže som sľúbil že odpoveď zverejním:

  • 21. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Mýtus dvoch lodí, alebo zabúdané fakty o sankciách

Tomáš Musil

Politika Mýtus dvoch lodí, alebo zabúdané fakty o sankciách

Zamyslel som sa nad posledným vývojom na Ukrajine v spojitosti so sankciami, ktoré zaviedol Západ voči Rusku a pridal som niekoľko faktov, ktoré obe strany často opomínajú. Na ich základe som si dovolil urobiť niekoľko záverov.

  • 31. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 303x
  • 8
List prezidentovi

Tomáš Musil

Politika List prezidentovi

Po prezidentských voľbách som poslal novozvolenému Pánovi prezidentovi list zhrňujúci niektoré moje postrehy a návrhy. Síce mi na neho neodpísal, ale som presvedčený že je vhodný na to, aby som sa predstavil čitateľom.

  • 30. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu